2010. december 14., kedd

Kompromisszum!

Drágáim!

Mivel egy nap alatt össze jöttek a komik és volt benne olyan amit nem r.o írt főleg h kritika volt amit díjazok így ha még 2-3 komit írtok akkor felrakom a friss fejit! Ami érzelmekben és eseményekben lesz gazdag! Sok minden történik!

Egy kis ízelítő:

Felmentem összepakolni a cuccaimat és felkaptam a táskámat, a kabátomat elindultam a város felé. Kb. 30 percet sétáltam mire megláttam Alice sárga Porsche-ját. Beültem a kocsiba és indultunk hozzájuk. Reed már kint várt a tornácon.

- Szia Jillien! - mosolygott.

- Szia, Reed! Milyen meglepi, van számomra?

- Majd meglátod.

- Értem. De mikor, már furdal a kíváncsiság!

- Az még várhat, előtte nektek vacsorázni kéne! Ha nem zavar, akkor én most elmennék és én is „vacsoráznék” - majd kiugrott az ablakon és eltűnt. Magunkra hagyva minket, bírom a barátját aranyos, de ő miért akar vámpír lenni? Majd hangot adva gondolataimnak megkérdeztem. - Reed te miért akarsz vámpír lenni?

- Mert szeretem Alicet, nem akarom elveszíteni, mindig vele akarok maradni, de úgy nem megy, hogy én ember, ő meg vámpír.

2 megjegyzés: