2010. december 12., vasárnap

Friss!

Helló kedves Olvasóim!

Fel raktam a 10 fejit! De van mellé rosz hírem is!

Sajnálom de ma nagyon rosz napom van/volt. Igy a Tündivel egyetértve én is úgy döntöttem hogy nem fogok frissíteni csak akkor ha lesz 5!!! db komi.

Ez van sajnálom de én kiteszem szívemet lelkemet hogy olvashassatok ti meg nem tudtok 3-4 kominál többet össze hozni!!! Bakker nem fog az a szerencsétlen billentyűzet elkopni!!!! Már elegem van azzal h írnak azok akiket szeretek. Ne értsétek félre a többieket is szeretem de ez nem megoldás h a fejikkel foglalkozom a Vizsgáim helyet én egyetemista vagyok és nem álltalános iskolás!! Tudom nem kéne panaszkodjak. De nem bírom ki!! Nem haltok bele 1 sorba csak annyi is elég lenne hogy "szép volt" vagy "tetszet" nem sok de nekem ez is jól esik. Imádom AliceHale-t Tündit és természetesen az Ismeretlent aki mindig ír. Sajna nem tok nevet igy nem tudlak megnevezni!!!

Na mindegy csak szólok h ez volt az utolsó feji ami meg volt elöre írva ugy h még véletlenűl se tudnék felrakni ideje elött,mert a Tündinek is idő kell mire átnézni mert ő a Bétám ami azért kell mert Diszlexiás vagyok.

Ha valami gond van vagy valami nem tetszik "komiba" Jellezétek. Remélem azért azt tudjátok hogy hol is kell írni azt a szerencsétlen komit. Mert ha nem akkor csak szóljatok segítek!! Csak ha nem szóltok akkor sajna nem megy mert nem vagyok Edward!!!

Azért szeretlek titekett:

Stabby :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése