2010. december 19., vasárnap

Infók!

Sziasztok kedveskéim!

Látom nem akartok tovább olvasni! Úgy döntöttem hogy , ha meg is lesz azaz 1 komi akkor az nap felrakom a a fejit! De enm ehez kel a komi hanem a 11.fejihez. Mivel már kezdem úgy érezni hogy csak 2-3 ember olvassa! Amit köszönök nektek! De hova tüntek azok akik eddig komiztak?


Izelítő hogy mi is várható  kövi fejiből, hátha meg jön a komi író kedvetek!

- Valami nem stimmel, a szemei még, úgy ahogy zöldek, a bőre sem hideg és nincs vérszomja. Hallgassátok! Van szívverése! Nem értem, hogy mi történt akkor! - mondta a doki aztán felviharzott a szobájába és bezárkózott. A többiek értetlenül álltak velem szembe, megkapva a Colámat megittam és egyedül maradtam a hölggyel, aki vigasztalt.

- Mi történt velem? - tettem fel a kérdést ismét.


- Nem tudom Jill, de ígérem Carlisle kideríti. De hívj Esmének - mondta majd felkísért a szobámba ahol magamra hagyott. Kerestem egy tükröt és nézegetni kezdtem magam.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tudtam, hogy nem lesz teljesen vámpír:P

    Kedves akárki, írd már meg azt a szerencsétlen kommentet!

    Puszi!

    VálaszTörlés